KAMPANIA REKLAMOWA
MAŁOPOLSKA "OPEN WIDE"

Spoty promocyjne regionu, oraz zdjęcia ukazujące piękno i kluczowe atrakcje województwa Małopolskiego dla turystów z zagranicy.

O PROJEKCIE

    • O kliencie:
      Przy tym projekcie pracowaliśmy we współpracy z Cinefine, dla agencji marketingowej “Fabryka Marketingu”, klientem końcowym było Województwo Małopolskie.
    • O kampanii:
      Kampania promocyjna “Wide Open” była realizowana w ramach projektu „Małopolska – cel podróży”. Jest odpowiedzią na kryzys rynku turystycznego, spowodowany pandemią COVID-19. Celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia Małopolski, podkreślając bogactwo oferty turystycznej regionu. Kampania rozpoczęła się 1 maja 2022 roku, skupiając się w szczególności na rynku brytyjskim, niemieckim i austriackim, ale nie tylko.
      Działania promocyjne prowadzone są głównie internetowo, prezentując różnorodne atrakcje, kulturę, kuchnię i możliwości wypoczynku oferowane przez region i Kraków. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i realizowany we współpracy z Małopolską Organizacją Turystyczną, Województwem Małopolskim i Miastem Kraków.
    • O naszej pracy:
      Naszym zadaniem było zrealizowanie spotów video, o długościach: 6s, 15s, 30s oraz 2 minuty (każdy w trzech wersjach lektorskich: polskiej, angielskiej i niemieckiej), a także dostarczenie kilkuset zdjęć, przedstawiających wyszczególnione przez zamawiającego atrakcje regionu, które posłużyły do stworzenia grafik reklamowych, oraz fizycznych materiałów marketingowych- jako HighFrame, byliśmy odpowiedzialni za:
          • Ujęcia z drona:
            Większość ujęć lotniczych, które możecie zobaczyć w spocie, to właśnie nasza sprawka.
          • Zdjęcia na potrzeby grafik reklamowych:
            Większość z nich wyszła właśnie spod naszej ręki. Ze względów praktycznych, dla części z lokacji zdecydowaliśmy się na zakup licencji gotowych zdjęć od zaprzyjaźnionych fotografów.
          • Ujęcia z ziemi:
            Współrealizacja nagrań filmowych z ziemi wraz z firmą Cinefine. 
          • Logistyka i organizacja zgód/pozwoleń:
            W trakcie realizacji filmu reklamowego wystąpiło wielu statystów, aktorów, a nagrania były realizowane w około 30 miejscach! Duża część z nich to zabytki i parki krajobrazowe i narodowe. Realizacja nagrań komercyjnych w takich miejscach wymaga uzyskania zgód i pozwoleń. Takie przedsięwzięcie wymaga dużej ilości papierkowej roboty, nad czym również pracowaliśmy.
      •  

ZOBACZ CO STWORZYLIŚMY

KAMPANIA:

"Wide Open" w projekcie "Małopolska - cel podróży"

ROK:

2023

KLIENT:

Województwo Małopolskie

AGENCJA:

Fabryka Marketingu Sp. z o.o.

WSPÓŁREALIZATOR:

Cinefine

GALERIA ZDJĘĆ:

BACKSTAGE REALIZACJI