
KAMPANIA REKLAMOWA
MAŁOPOLSKA "OPEN WIDE"
Spoty promocyjne regionu, oraz zdjęcia ukazujące piękno i kluczowe atrakcje województwa Małopolskiego dla turystów z zagranicy.
O PROJEKCIE
- O kliencie:
Przy tym projekcie pracowaliśmy we współpracy z Cinefine, dla agencji marketingowej “Fabryka Marketingu”, klientem końcowym było Województwo Małopolskie. - O kampanii:
Kampania promocyjna “Wide Open” była realizowana w ramach projektu „Małopolska – cel podróży”. Jest odpowiedzią na kryzys rynku turystycznego, spowodowany pandemią COVID-19. Celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia Małopolski, podkreślając bogactwo oferty turystycznej regionu. Kampania rozpoczęła się 1 maja 2022 roku, skupiając się w szczególności na rynku brytyjskim, niemieckim i austriackim, ale nie tylko.
Działania promocyjne prowadzone są głównie internetowo, prezentując różnorodne atrakcje, kulturę, kuchnię i możliwości wypoczynku oferowane przez region i Kraków. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i realizowany we współpracy z Małopolską Organizacją Turystyczną, Województwem Małopolskim i Miastem Kraków.
- O kliencie:
- O naszej pracy:
Naszym zadaniem było zrealizowanie spotów video, o długościach: 6s, 15s, 30s oraz 2 minuty (każdy w trzech wersjach lektorskich: polskiej, angielskiej i niemieckiej), a także dostarczenie kilkuset zdjęć, przedstawiających wyszczególnione przez zamawiającego atrakcje regionu, które posłużyły do stworzenia grafik reklamowych, oraz fizycznych materiałów marketingowych- jako HighFrame, byliśmy odpowiedzialni za:- Ujęcia z drona:
Większość ujęć lotniczych, które możecie zobaczyć w spocie, to właśnie nasza sprawka.
- Ujęcia z drona:
- Zdjęcia na potrzeby grafik reklamowych:
Większość z nich wyszła właśnie spod naszej ręki. Ze względów praktycznych, dla części z lokacji zdecydowaliśmy się na zakup licencji gotowych zdjęć od zaprzyjaźnionych fotografów.
- Zdjęcia na potrzeby grafik reklamowych:
- Ujęcia z ziemi:
Współrealizacja nagrań filmowych z ziemi wraz z firmą Cinefine. - Logistyka i organizacja zgód/pozwoleń:
W trakcie realizacji filmu reklamowego wystąpiło wielu statystów, aktorów, a nagrania były realizowane w około 30 miejscach! Duża część z nich to zabytki i parki krajobrazowe i narodowe. Realizacja nagrań komercyjnych w takich miejscach wymaga uzyskania zgód i pozwoleń. Takie przedsięwzięcie wymaga dużej ilości papierkowej roboty, nad czym również pracowaliśmy.
- Ujęcia z ziemi:
- O naszej pracy:
ZOBACZ CO STWORZYLIŚMY
KAMPANIA:
"Wide Open" w projekcie "Małopolska - cel podróży"
ROK:
2023
KLIENT:
Województwo Małopolskie
AGENCJA:
Fabryka Marketingu Sp. z o.o.
WSPÓŁREALIZATOR:
Cinefine